Szakmai konferenciák

A tematikus találkozók középpontjában a színházi marketing áll. Fókuszában az adott év trendjeit és eseményeit is figyelembe véve minden alkalommal más témák szerepelnek.     

Milyen speciális, csak a színházakra jellemző kommunikációs és marketingkihívásokra kell választ adnunk? Ki hogyan teszi ezt, milyen hazai és nemzetközi tapasztalatok és közös víziók segítik a munkát, a jegyértékesítést és a színházi brandépítést.

Színházszakmai konferenciáinkon arról is beszélgetünk, hogy a különböző típusú játszóhelyek hogyan tudjuk elérni közönségünket.


Legközelebbi konferencia: 

IV.: Színházat vegyenek! - színházi marketing konferencia

2018. június 7., Pécs, Hotel Palatinus
10.00-16.00

Fókuszban: online marketing


Eddigi konferenciáink:

III.: Színházat vegyenek! - színházi marketing konferencia  

2017. június 7., Pécs, Kodály Központ

A tavalyi évben témáink között szerepelt az akadálymentesség jelentősége és a nemzetközi brandépítés, továbbá a résztvevők megismerhették a magyarországi kulturális turisztikai trendeket és a legújabb közvélemény-kutatási eszközöket.

Foglaljon helyet! konferencia

2016. november 21., József Attila Színház 

A konferencia központi témája a színházjegy értékesítés, célja pedig az ezen a területen dolgozók munkájának segítése. Hogyan lehet megtölteni a nézőteret?  Milyen szakterületek összefogásán múlik az ezzel kapcsolatos kérdések megoldása? Többek között ezeken a témákon gondolkodtunk közösen a színházi értékesítő és marketing szakemberekkel.

A találkozón különböző létszámú apparátussal  és eltérő léptékű szervezéssel dolgozó színházi intézmények stratégiáit hasonlítottuk össze. Megnéztük melyek a közös pontok és az eltérések a Hadik Irodalmi Szalon, a „Csarnok” Veszprém, a Sziget Kulturális Menedzseriroda és a MÜPA vonatkozásában.

Kerekasztal beszélgetéseinken a művészeti titkáron szemüvegén át is megvizsgáltuk a jegyértékesítés kérdését, és arról gondolkodtunk közösen, hogy a személyes brand milyen szerepet tölt be az értékesítésben.

A konferenciát követően két alkalommal workshopra hívtuk a marketinges és értékesítő kollégákat, ahol gyakorlati feladatokon keresztül, színházakra szabottan terveztünk közös értékesítési stratégiát.